Counter Ignition – Mediocrity Deadlock [recenzija]

21:56
Counter Ignition – "Mediocrity Deadlock"
Released 22. May 2015.
Genre: Thrash / Groove / Progressive Metal
Review: Desya Lovorov 

Dobro je i krajnje poželjno da neki srpski bend neguje zvuk koji stoji rame uz rame sa svetski poznatim bendovima. Dobro je i to što imamo predstavnike alternative/groove/thrash metala, među kojima je Counter Ignition, pa ovom prilikom par reči o njihovom albumu "Mediocrity Deadlock".                  
Ovog puta ću biti iskren, neću zalaziti u poetsku dubinu, jer nje nema... Bez sumnje, album je u celovitosti kvalitetno isproduciran, pesme su duže (u skladu sa žanrom), a tu je i dostojna obrada Time-a, "Makedonija". Međutim, imao sam problema sa preslušavanjem ovog iscrpnog albuma, a razloga je više. Pored nedostatka dodatnih informacija o samom albumu (da ne zalazim), nekoliko stvari mi je otežavalo uživanje. Verujem da je tehnički vrlo zahtevno svirački izneti ovako kompleksan album (moje sviračke veštine su ekstremno skromne), ne sporeći talenat benda kao celine, moram istaći da je sam sklop zvuka već prevaziđen i definisan u radu bendova kao što su Pantera, Dream Theater, Machine Head, kao i A Perfect Circle i Therion. Dakle, ni naznake nečeg novog. Nije me puštao utisak da sam sve već negde čuo. Iako su numere fino koncipirane, sa ritmičkim promenama koje daju početnu energiju, ali ona splasne posle određenog vremena.   
Tekstovi pesama su u većini slučajeva nerazumljivi - razumem da je to thrash, i da nakon podrobnog istraživanja tekstovi imaju smisao, ali growlanje vokaliste samu nit pesama čini bespredmetnom. Preterana naglašenost i harmonijska zamornost gitarskih solo-deonica je prisutna, i zvuči monotono i nemaštovito. Ponavljam, ne umem bolje, ali isto "fazoniranje" iz pesme u pesmu je nedopustivo za bend ovakvog kalibra. Smatram da postoji umeće i tehnička taktičnost, kao i paljenje iskre autentičnosti, ali to, na žalost, nisu pokazali ovim albumom.                                 
U svakom slučaju, moje poštovanje imaju, bez obzira što se ne uklapam u njihovu publiku i nadam se da će nekim narednim izdanjem izaći iz svojih okvira.
* Recenzija objavljena u 4. broju Principa >>>

Podeli sa prijateljima:

Povezani tekstovi

Previous
Next Post »