B-Rain – B-Rain EP (recenzija)

00:41
B-Rain – "B-Rain" EP
Released 2015
Label: Slušaj Najglasnije
Genre: Post Punk
Review: Arturo Bandini

Ne gotivim domaće bendove koji ne pevaju na maternjem jeziku. Ne zato što ne poznajem jezik na kome se peva, a ne ni zbog toga što sam prepoznao želju benda da se probije na strano tržište, Ne! Jednostavno, kada slušam neki naše gore-list bend čija je lirika satkana od stranih fraza, osećam da se autor ne obraća meni koji sam nepravedno osuđen na izdržavanje identične kazne kao i on, u zatvoru zvanom Srbija, već nekom Džonu iz Mančestera kome je Džoj Divižn plafon. Tako da mi cela ta priča deluje neubedljivo i nedorečeno. Lirika na tuđem jeziku će biti jedina zamerka bendu B-rain na prvom EP albumu.

Ovo izdanje je izašlo pod etiketom dobro poznate izdavačke kuće Slušaj najglasnije i obuhvata 7 numera. Kada pokrenete plejlistu, vreba vas težak zadatak – žanrovsko određivanje pesama. Sirova produkcija, na momente mnogo distorzirane buke, a na momente uplivi reggae/funk deonica zapečaćene vrlo bizarnim vokalom ostavljaju nerešivu enigmu. Ali, ako vas nakon prvog slušanja ovo izdanje zainteresuje, posvetićete mu više pažnje i pažljivije ćete ga preslušati iznova. Ubrzo ćete shvatiti da je temeljni zvuk B-raina post-punk koji promućurno koketira sa drugim žanrovima iz obima rokenrola. Činjenica da se bend još uvek nije koncertno “primio” ostavlja gorak ukus u ustima, ali to ne umanjuje kvalitet koji poseduju, makar i ovako virtuelno. Negde sam pročitao članak o njima u kome se navodi da je cilj ovog projekta da koncertno zaživi. Kada se to bude desilo, a okolnosti mi dozvole, biću u prvim redovima!