Četvrti po redu spot kruševačkih ska pank buntovnika, benda Crveni karton i reditelja Siniše Cvetića “Ima nade” dolazi baš u pravo vreme, kada, čini se, lokalne i regionalne novine, internet portali i ostali mediji previše promovišu bogate klince Instagrama, samoproklamovane „zvezde“, bahate bogataše i njima slične kreature modernog društva.
Nakon singlova “Buđenje”, “Da pređemo na stvar” i “Devedesete” ovo je četvrta vizuelizovana pesma Kartona sa hvaljenog prošlogodišnjeg albuma “Buđenje”, objavljenog za beogradsku izdavačku kuću Take It Or Leave It Records.
Pesma, ohrabrujućeg i obećavajućeg naziva „Ima nade“, govori o receptu za bolji i uspešniji život u danas sve demoralisanijem društvu. Kao i do sada, spot je zadržao underground izgled, „uradi sam“ produkciju, i budžet koji nije premašio par piva, dobru klopu i kvalitetan du(h)van!
Rušenje grada simbolično oslikava kolaps kompletnog sistema vrednosti u društvu, koji nam je pokucao na vrata pre par decenija, raskomotio se i odomaćio, i izgleda nema nameru da ode, a sve zbog ljudi, korporacijskih giganata, čiji je jedini cilj novac i samozadovoljstvo, hedonizam I megalomanija.
– Karikiranje situacija u kojima se glavni junaci nalaze na početku spota je bilo potrebno, kako bi se naglasilo stanje prosečnog čoveka u društvu, kod nas. Usiljena idila, sa obiljem trećerazrene glume, namenski isforsirane, samo je dočarala ono što je kod nas jedino izvesno, a to je, da je taj mir, nedeljnog popodneva, spokoj kojem težimo, gotovo nemoguć, jer ga prekida baš On ili Oni, a On je džin u odelu, što bi Ameri rekli “the suit”, On koji kontroliše sve, pa tako kontroliše i naš i Vaš život, zaključuju članovi benda.
Podeli sa prijateljima:
EmoticonEmoticon