Ideje sa WC šolje: Pikaču, onaj sa mirisom breskve mi donesi

10:40

Kao svaka normalna osoba, nosim svoj android sa sobom dok kenjam, jer zašto da gubim vreme kad mogu da kenjam na kvadrat? Tako dok praznim creva od štetnih materija, punim internet pravima transeksualaca na klozet prilagođen njihovom neshavćenom umu, pravima žena da slobodno koriste abortus kao sredstvo kontracepcije i kvrnički se borim protiv ISIS-a dislajkovnjem postova o njima. Takođe, eto, kada je primirje ratnog stanja volim da lovim pokemone. 

Nakon deset godina kukanja roditeljima da mi plate estetskog hirurga da budem kao Eš Kečap, moj je san konačno ostvariv. Sada kada sam uspela da skupim sve salvete dostupne našem tržištu i sve polne bolesti dostupne malo širem tržištu, konačno mogu da skupim sve plodove mašte japanskih šarlatana u vidu borbenih životinja različite energetske 'konzumljivosti'. 

Pikačua, na primer, sam upecala nakon dvanaestočasovne šetnje kroz grad. Ja tako, od kako je igrica izašla, šetam svaki dan po dvanaest sati, odlazim na skupove koje organaizuju ostali hvatači i upoznajem nova lica sa sličnim interesima. Pa se mi tako družimo i to još uživo! Za ralizku od Fejzbuka, Tvitera, Instagrama i ostalih društvenih mreža gde svako nesvesno tripuje super zvezdu i gde su 70% mojih prijatelja pedofili, manijaci, ljudi sa kupljenom vozačkom dozvolom i vlasnici BusPlus kartice, pokemon lovci su nekako svi jednaki i čini mi se, dobra deca jer ne mogu da se kriju iza imena poput „Mala Jeca Popunjen Profil“ sa samo dve slike i Stanlisavom (54) kao vlasnikom profila. 

Od kako sam instalirala Pokemon Go, deinstalirala sam sve društvene mreže i aplikacije za trbušnjake, bicepse, kvadricepse i gluteus jer jede mnogo RAM-a, a i izgubile su svrhu jer od kako 12 sati šetam kroz grad, nemam potrbe da vežbam, da se pucam pajdom i da se prepucavam sa dokonim ljudima koji mrze sve inovativno samo zato što je popularno.

De, Pikaču, donesi mi rolnu papira, leba ti.
Zihernadla

Podeli sa prijateljima:

Povezani tekstovi

Previous
Next Post »