Bila je tako lepa (priča koja stoji iza)

20:49


Da li ste stvarno mislili da je Pekinška Patka smislila tu pesmu? Pretpostvljam da niste ni posumnjali da se u pesmi ne govori o gadnoj i bubuljičavoj devojci i mrtvo-pijanom pevaču.

Zapravo, "Bila je tako lijepa" je francuska narodna pesma nastala u vreme rata. Ne znam priču tačno zato što sam je čula u obliku mita, tj. legende. Devojka koja je bila lepa, je zapravo bio jedan veoma lep ženski hipik, verovatno nadrogiran, koji je skakao u centru ratne havarije, (verovatno) pored neke reke. Naišavši na jedan tenk ona je ubacila u njegovu cev cvet i obema rukama prekrila cev. Sa druge strane te cevi stajao je razneženi tenkista i sledeća slika koju je video lik, koji je mnogo voleo, jeste da je ona tol'ko bila rasejana da ni usisivačem nisi mogao da je pokupiš. On je sve to prepričao pesniku, pesnik svima redom... moja ljubav meni, a ja vama. "Divna je ona bila kada sam ostao sam. Više se nismo sreli jer ju je odneo dan (tenk)".Inače, Patkice su pesmicu obradile od Dragana Stojnića, nekog tamo pevača.




Zihernadla (maznuto sa njenog starog bloga

Podeli sa prijateljima:

Povezani tekstovi

Previous
Next Post »