SpokOi! - Demo (recenzija)

07:57

SpokOi! - Demo
Released 2015
Label: DIY
Genre: Punk
Review: Dejvid

Pred samo sklapanje fanzina krenuh preslušavati i ovaj bend, unapred žaleći vreme koje ću utrošiti na još jedan album koji ću okrenuti dva-tri puta i onda jedva čekati da zaboravim šta sam čuo. Međutim, SpokOi! me je nakon treće stvari naterao da ih potražim na FB-u i da vidim ko su i šta su. Ok, nastali pre tačno godinu dana, dolaze iz Zagreba, sviraju street punk. 

Početkom ove godine izdaju demo album sa 10 autorskih stvari (link). Pesme na albumu su tematski šarenolike. Od onih u kojima preovladava bunt i neslaganje sa nametnutim normama i okvirima (Gdje svinje caruju, Mi smo SpokOi!, Nisam poželjan…) ili zezancija i prepevanih kafanskih dogodovština (Oda našoj maloj, Birtijaška, Piva..). Moj lični favorit je stvar Put, koja nosi jake antiutopijske poruke, šta god mi ovo značilo. Što se tiče generalnog utiska, produkcija albuma je minimalistička, nema tu nekog preteranog peglanja i doterivanja. Vokal je slušljiv i razumljiv, instrumenti su tu, odsvirani su. Većina pesama je zarazna na prvo slušanje i po tome, pomalo podsećaju na sugrađane iz Šanka. Bek vokali su odradili svoje, pa imamo te navijački pevljive i jednostavne refrene. Posebna pohvala je što uz album dolaze i tekstovi, dakle, mislili su na svaku sitnicu, iako se radi o demo izdanju. Jedan veoma korektan album, čije pojedine pesme, vrlo brzo mogu naći mesto na vašoj plejlisti. Dajte mu šansu.

Podeli sa prijateljima:

Povezani tekstovi

Previous
Next Post »