Šuga - DEMO Još jedan šugav dan (recenzija)

21:37
Šuga - DEMO "Još jedan šugav dan"
Released 2015
Label: DIY
Review: Dejvid

Slučajno naleteh na ove momke iz Tuzle. Kako kažu, sviraju noisecore / hardcore punk i na demo ostvarenju iz 2015. godine, nude nam nešto više od dvadeset minuta svoje muzike. Hm, muzike? Najbolja sintagma koja opisuje njihovo izdanje je negacija muzike. U svakom smislu. Haos, neartikulisana buka, ispadanje, raspadanje, očajno muziciranje, ma dno dna. Ovakav utisak će imati svako čije su uši naviknute na“fine“ tonove, a pored svega napisanog iznad, ja ću reći da je album odličan.  Ne zajebavam se.

Šuga me je podsetila na bendove i muziku osamdesetih kad ova vrsta muzike nije toliko šminkana, prekrajana, peglana kroz profi produkciju i slično. Tuzlaci ne pate od toga, čak se u pojedinim pesmama otvoreno sprdaju sa tim. Da ne nabrajam nazive; ima tu njihovih pesama, par obrada (Satan Panonski, Kapetan Leshi…), ima i intro skeč snimaka… a sve je nabacano bez nekog smisla i reda.

Jedina prava zamerka s moje strane je neinovativan naziv albuma. Šuga - „Još jedan šugav dan“. Em vuče na ime benda, em me prvo asocira na Riblju Čorbu, koja ima jednu istoimenu pesmu. Ostalo sve u redu, ništa ja tu ne bih dirao.

Dejvid

Podeli sa prijateljima:

Povezani tekstovi

Previous
Next Post »