Raskid13 - Mi imamo bend (recenzija)

15:05

Raskid13 - "Mi imamo bend"
Released 2015
Genre: Emo-Punk

Vrlo simpatičan album skoro osnovanog benda. Kao što sam bend kaže, oni izazivaju sreću u našim srcima, tako da ovaj album ne treba shvatati preterano ozbiljno. Sve se svodi na blag humor koji krasi tekstove o svakodnevnim mukama i problemima mladih ljudi.

Peva se o bivšim i sadašnjim devojkama, o raskidima i ponovnim pomirenjima, propuštanju sjajnih prilika zbog ortakove rakije i skidanju sa kurvi i alkohola, opet zbog neke bivše. Tekstovi često ne prate neku zamišljenu logiku događaja, ali od početka do kraja pričaju jedan događaj i priču, i to na kraju sasvim dobro zvuči. Dosta toga je fantazija i nije se desilo u praksi, ali u tome je i suština te humoristične note ovog izdanja. Tu su i dve pesme, možda džingla, pod nazivom Skočko 1 i Skočko 2. Pomalo odskaču od ostatka i verujem da bi mnogo bolje zvučale kao jedna pesma, koja se mogla dodatno snimiti i proširiti ove dve ideje. Prateći vokali lepo zvuče, fino su izbalansirani, dovoljno glasni da popune i ojačaju celinu, a i dovoljno stavljeni u drugi plan, da ne nadjačaju vokal i vodeće melodije. Produkcija je osrednja, ništa preterano, ali ipak sasvim slušljivo. Na gitarama su naglašeni previše visoki tonovi, dok je bass gitara često negde daleko u pozadini, što je manjkavost miksa, ali kao što rekoh, sve je sasvim slušljivo, pa ovo i ne predstavlja ogroman problem. Veći problem je vokal koji često vrlo brzo peva reči, pa se one ponekad ili pogrešno čuju, ili se uopšte ni ne čuju jasno.

Kako god, ovo je vrlo zabavan album sa pitkim i lakim tekstovima, traje kratko, neće vas smoriti, već vas može samo oraspoložiti i nasmejati.