Transfer Blama - Inkubator zvuka (recenzija)

20:44
Transfer Blama - "Inkubator zvuka"
Released 2015
Genre: Punk / Rock
Review: Dejvid

Transfer Blama je relativno mlad bend na našoj sceni. Nastali su 2012. i nakon tri godine postojanja publici su predstavili prvi album. Inkubator zvuka nam donosi sedam kompozicija. Utisak nakon prvog slušanja je više nego pozitivan. Da krenemo redom. Milka Canić je prvi singl kojim su se momci iz Požarevca predstavili publici. Duhovita pesmica o legendarnom supervizoru poznatog kviza bio je odličan marketinški potez. Singl se proširio po društvenim mrežama i portalima, usledili su prvi intervjui, svirke, jednom rečju – Transfer Blama se probio na punk scenu. New Age Ljubav je druga pesma koja na ironičan način govori o homoseksualcima, mada i stih „Što si muškog roda i nije neka šteta“ sve objašnjava. Na albumu se pojavljuju četiri nove kompozicije (još pre albuma izašao je video za pesmu Voz). Očigledno je da Transfer Blama nije želeo odjednom da izbaci ceo album iz straha da će neke pesme biti zapostavljene od strana slušalaca. Međutim, nije bilo razloga za tako nešto. Inkubator Zvuka nam nudi nešto više od sedamnaest minuta muzike koju karakte­rišu zarazne melodije i uglavnom duhoviti tekstovi, koji bez problema zadržavaju pažnju slušaoca. Pored Letnjeg hita koji već pretenduje da to i postane, posebno bih izdvojio pesmu Mare. Ne znam da li je posvećena nekom ortaku ili članu benda, ali moram priznati da je tematika krajnje originalna. Naime, pesma govori o pankeru koji voli da sluša narod­njake. Ali, ne ove današnje kurcopevce i sponzoruše, već one prave, kafanske. Danas je to aut, ali, budimo iskreni, jebeš ti tog pankera koji se stidi kafanskog dima, srče i realnog sveta u bircuzima sa progorelim stolnjacima.

Na kraju bih da uputim i par kritika. Kao prvo, možda su trebali da ubace još jednu pesmu, makar da bude paran broj na albumu. Zatim, iako je ovo izdanje izašlo u digitalnom formatu, trebalo je da se malo više potrude oko vizuelnog dela albuma. Cover je klasičan, već viđen logo sa kornjačom. Ne bi bilo loše da su u folderu i tekstovi pesama, zatim mali info o bendu, članovima, samom snimanju albuma itd. Međutim, momci su najavili da će album izaći i na nosaču zvuka, tako da evo im prilike da to isprave.

Dejvid