Drink or Die - Govore mi (recenzija)

01:32
Drink or Die - "Govore mi"
Released 2015
Genre: Punk / Hardcore
Review: Dejvid

Pravo niotkuda, ovog leta nam stiže debi album zrenjaninskog hc/punk/oi! sastava Drink or Die. Nešto manje od pola sata muzike, raspoređene na jedanaest jednostavnih, brzih i energičnih kompozi­cija, na prvo slušanje ostavlja utisak da su momci uradili više nego dobar posao. Tekstovi su kranje oštri, direktni, lišeni bilo kakvih metafora i zavijanja. Tematski gledano, ovde nema nikakvog iznena­đenja. Pesme su uglavnom kritika vlasti, političara, nakaradnog sistema, a jedna je (očekivano) posve­ćena i pandurima. Meni su ipak najbolje „legle“ Pesma o devojci nestabilnog karaktera i Misli, da li zbog prepoznavanja ili toga što volim „ljubavne“ hardcore pesme, nije ni bitno. Uglavnom, stihovima "Ista si ko ostale, a misliš da si bolja, ti si samo još jedna neopevana drolja", kupili su moju pažnju i naterali me da više puta preslušam ovaj album. Naravno, kao što i naziv benda govori, morao je da padne i koji stih o alkoholu. Upravo su prva i poslednja pesma te tematike, sa naznakom da su protiv narkomanije – "neću da se drogiram, al’ pijem iz nemaštine".
Što se tiče zamerki, ja ih na sam album nemam, ali mislim da bi morali više da porade na samoj promociji benda. Pošto je album već izbačen na YouTube, ne bi bilo loše da je okačen i na još neki muzički servis, gde bismo mogli da čujemo pojedine pesme, možda i pročitamo tekst (nebitno što je sve prilično jasno otpevano). Drink or Die nije mlad bend kao što sam mislio (postoje od 2003. godine) i zbog toga ne treba da čudi uspeh ovog izdanja, sa kojim su ujedno dobili solidan materijal za autorsku svirku.